ການເພີ່ມປະສິດທິພາບພາຍນອກ - ການເພີ່ມປະສິດທິພາບພາຍນອກ - donor domainsas ສໍາລັບຄໍາຖາມກ່ຽວກັບການເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ມີປະສິດທິຜົນໃນ niche ໂດຍສະເພາະ, ຈໍານວນພວກເຂົາຄວນຈະຖືກນໍາໃຊ້, ບໍ່ມີຄໍາຕອບທີ່ຊັດເຈນຢູ່ທີ່ນີ້. ໃນກໍລະນີນີ້, ປະຕິບັດຕາມຫຼັກການ: ການເຊື່ອມຕໍ່ຈາກຫນ້າທີ່ນິຍົມແມ່ນມີອໍານາດຫຼາຍ.links ໃນເນື້ອຫາທີ່ເປັນເອກະລັກແມ່ນມີມູນຄ່າຫຼາຍກ່ວາການເຊື່ອມໂຍງໃນອົງປະກອບແມ່ແບບອື່ນໆຂອງ page.links ທີ່ສູງກວ່າໃນເນື້ອຫາແມ່ນມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຂຶ້ນ. ໂດຍຫລັກການແລ້ວ, ພວກມັນຖືກຈັດໃສ່ໃນວັກທໍາອິດຂອງ text.links ກັບສະມໍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍສໍາລັບເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ຫຸ່ນຍົນຈະບໍ່ສົນໃຈອົງປະກອບຂອງຫນ້າເວັບທີ່ມີ anchor.links ທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງຈາກໂດເມນທີ່ແຕກຕ່າງກັນແມ່ນມີປະສິດທິພາບຫຼາຍກ່ວາຈາກດຽວກັນ.ການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍນອກແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍກ່ວາພາຍໃນ. ພາຍນອກເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ດີກວ່າຈາກດັ່ງນັ້ນ, ການເຊື່ອມໂຍງພາຍນອກຫຼຈາກຫນ້າ ຂໍ້ມູນ Telegram ໃຫມ່ແມ່ນຕົວຊີ້ວັດທີ່ດີສໍາລັບ google.links ກັບແຫຼ່ງ authoritative ເພີ່ມມູນຄ່າຂອງການເຊື່ອມໂຍງ resource.javascript ຍັງຜ່ານນ້ໍາຫນັກ, ແຕ່ພວກເຂົາໃຊ້ເວລາດົນກວ່າສໍາລັບຫຸ່ນຍົນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາທີ່ຈະລວບລວມຂໍ້ມູນ. ການກ່າວເຖິງຍີ່ຫໍ້ທີ່ບໍ່ມີການເຊື່ອມຕໍ່ມີຜົນກະທົບທາງບວກຕໍ່ສິດອໍານາດຂອງ site. ດັ່ງທີ່ເຈົ້າສາມາດເຫັນໄດ້, ມີຄວາມແຕກຕ່າງຫຼາຍຢ່າງທີ່ຄວນຈະຖືກພິຈາລະນາໃນເວລາສ້າງການເຊື່ອມໂຍງ, ດັ່ງນັ້ນການເຮັດວຽກແບບນີ້ຄວນເຮັດໂດຍຜູ້ມີປະສົບການ. specialist.finding ແລະການແກ້ໄຂບັນຫາຄວາມຜິດພາດທາງດ້ານວິຊາການຖ້າຫາກວ່າຊັບພະຍາກອນມີຂໍ້ຜິດພາດທາງດ້ານວິຊາການຫຼືຂໍ້ບົກຜ່ອງ, ນີ້ສາມາດເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມສັບສົນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຕໍ່ການສົ່ງເສີມ. ດັ່ງນັ້ນ, ການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ຢູ່ຕ່າງປະເທດສະເຫມີຄວນປະກອບມີການຊອກຫາແລະແກ້ໄຂບັນຫາ: ການກວດສອບລະຫັດ html ສໍາລັບການປະຕິບັດຕາມມາດຕະຖານໃນປະຈຸບັນ; ການກວດສອບຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການຕື່ມຂໍ້ມູນແລະການນໍາໃຊ້ແທັກ meta; ການກວດສອບຄວາມໄວການໂຫຼດເວັບໄຊທ໌ໃນອຸປະກອນຕ່າງໆ; ການກວດສອບການເຊື່ອມຕໍ່, ຂໍ້ຜິດພາດແລະການຫັນປ່ຽນໄປຫາບໍ່ແມ່ນ. - ຫນ້າທີ່ເຮັດວຽກ; ການຄົ້ນຫາແລະການລົບເນື້ອຫາຊ້ໍາກັນ; ການກວດສອບໂຄງສ້າງຂອງເວັບໄຊ, ນໍາທິດ, ການເຊື່ອມຕໍ່ແລະເມນູ; ການວິເຄາະຄວາມປອດໄພຂອງຊັບພະຍາກອນ, ການກວດສອບການມີໃບຢັ້ງຢືນ ssl, ການປ້ອງກັນ malware ແລະການໂຈມຕີຂອງແຮກເກີ; ຖ້າຈໍາເປັນ, ປັບປຸງແກ້ໄຂ
ພຽງແຕ່ສ່ວນຂະຫນາດນ້ອຍຂອງແລະນີ້ແມ່ນພຽງແຕ່ສ່ວນຫນຶ່ງຂອງກິດຈະກໍາດ້ານວິຊາການ, ໂດຍບໍ່ມີການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ໃນຕ່າງປະເທດແມ່ນເກືອບເປັນໄປບໍ່ໄດ້. ດັ່ງນັ້ນ, ຖ້າທ່ານມີຄວາມສົນໃຈໃນການໂຄສະນາເວັບໄຊທ໌ຢູ່ຕ່າງປະເທດ, ຈົ່ງກຽມພ້ອມທີ່ຈະເອົາໃຈໃສ່ເປັນພິເສດຕໍ່ດ້ານດ້ານວິຊາການ. ການເຮັດວຽກກັບການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ ux ໃນອິນເຕີເນັດ bourgeois ມັກຈະກ່ຽວຂ້ອງກັບການເຮັດວຽກທີ່ຊັບຊ້ອນກັບ ux: ການຄົ້ນຄວ້າພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ໃຊ້ໃນຊັບພະຍາກອນ; ການສຶກສາເລິກເຊິ່ງກວ່າຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ຄວາມຕ້ອງການແລະຄວາມສົນໃຈຂອງມັນ; ການກວດສອບການນໍາໃຊ້ຂອງເວັບໄຊທ໌ໃນອຸປະກອນຕ່າງໆ. ການເພີ່ມປະສິດທິພາບເນື້ອຫາຄໍານຶງເຖິງຄວາມຕ້ອງການແລະຄວາມມັກຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ; ການປັບປຸງການອອກແບບຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບແລະໃຫ້ມັນເບິ່ງທີ່ທັນສະໄຫມຫຼາຍ; ການທົດສອບແລະການປະຕິບັດການອອກແບບການປັບຕົວ; ການເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງຂະບວນການປຸງແຕ່ງຄໍາສັ່ງ (ສໍາລັບຮ້ານອອນໄລນ໌ຫຼືອື່ນໆ. ເວັບໄຊທ໌ "ຂາຍ"); ການທົດສອບແລະການວິເຄາະຜົນໄດ້ຮັບທີ່ໄດ້ຮັບ.
|